(3. nädal) Uue meedia kõige positiivsem mõjutegur on samuti ka kõige negatiivsema mõjuga traditsioonilisele meediale.

    Sotsiaalmeedia ilmumine muutis inimkonna võimalusi info edastamiseks ja saamiseks drastiliselt. Traditsiooniline meedia ei ole enam ühesuunaline suhtlusviis, vaid nüüd saavad tarbijad vestluses kaasa osaleda ja ka ise uudiseid mõjutada.

    Kõige positiivsem mõjutegur

    Uus meedia tõi kaasa kordades kiirema infoliikumise, kui varasemalt oli traditsioonilisel meedial. Info ilmub uudisportaalidesse mõni hetk peale sündmuste juhtumist.Tihti jõuab info enne uudisplatvorme juba sotsiaalmeediatesse nagu ,,Facebook", ,,Twitter" ja ,,Instagram" läbi eraisikute kontode. Sellega kaasnes omakorda ka inimestel võimalus oma arvamust jagada kõigile nägemiseks, mis tähendab rohkem vabadust ja võimalusi, aga ka erinevate arvamustega mõjutatud info levikut.
    Kõige negatiivsem mõjutegur

    Uue meedia toodud kiirus, mugavus ja avalikus tõid kaasa ka suuri probleeme traditsioonilisele meediale. Nimelt tänapäeval enne artikli lugemist näevad tarbijad pealkirja, mille järgi nad saavad otsustada, kas artikkel on neile huvitav või mitte. Selle mõjul hakkas ilmuma väga palju rämpspealkirju, mille eesmärk on ühe lausega inimesi artiklile meelitada, tegelikult peegeldamata artikli enda kvaliteeti. Usaldusväärset ja muutmata infot on seepärast raskem leida kõigi teiste tarbijate poolt postitatud kutsuvate pealkirjade seast.

(Allikas: https://www.shiftcomm.com/insights/social-media-changed-traditional-media/)

Comments

Popular posts from this blog

(10. nädal) Eric S. Raymondi Hacker-HOWTO

(13. nädal) Uudne tugilahendus - Tehnoloogiline kinnas

(12. nädal) Kasutatavus veebis, üks positiivne ja üks negatiivne näide